torsdag 23 juni 2011

15

jag har tänkt på en sak som är en av alla typiska svenska saker vi gör. Och härom dagen slog det mig när jag var på en resturant och skulle på toaletten. Jag kommer in och känner att här har någon gjort nummer två. Det bokstavligt talat stinker här inne. Jag skäms inte för att bajsa det erkänner jag gärna. Men när jag faktiskt inte gjort det och det har suttit en karl som tryckt ur sig storleken av ett nyfött barn ur sitt anus då känns det här inne. Hur som måste jag kissa och kolla sminket. Så några minuter senare är det dags och gå ut och när ja satt där på huk så var det någon som ryckte i handtaget, så jag vet att det står någon där ute och väntar på att få komma in i denna härliga bajjamajja. Men det är bara att rätta till håret sätta näsan i vädret och gå ut med stil medan jag egentligen vill skrika : Det luktar skit där inne och jag lovar det var inte jag!
Hur kommer det sig att vi är så känsliga när det gäller allt sånt här? Är svensken lite för tilltyglad? Ekänn när du bajsat och må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar