söndag 12 juni 2011

11

Jag har tänkt på det här med vaxning. Vaxning av det undre livet.. Efter att förälskat mig i satc där jag dyrkar allt de tjejerna gör kan jag inte förstå hur de får det att vara så naturligt att gå och få en bikinivaxning, eller brasilansk. Jag personligen får dunderångest av att gå till gynekologen bara. skrämmande! Jag vill gärna vaxa mig men det får nästan vara hos någon man inte känner så för här snackar vi allt.. Det är dumt att spara något åt fantasin? Tanken om varför vi egentligen gör denna vaxning har även slagit mig. Varför väljer många kvinnor att se ut som barn där nere? Är det för att våra män ska gilla oss mer, eller för att vi själva ska känna oss extra heta? En fräschhetsfråga är det givetvis med. Vilket leder in mig på nästa punkt, varför gör inte män det? Det är väl bara fördelar av vad jag kan förstå? Den ser större ut, inga krull på lakanen och fräscht. Jag trodde att alla dagens "män" gör det, åtminstone trimma? Sen när var det okej att ha en hel vildvuxen skog där nere med en stubbe utstickande? Självklart är det meningen att man ska trivas med sig själv och se ut som man känner för men ändå, varför låta sig själv växa igen til en grottmänniska, vi har kläder nu vi behöver inte hår till värme?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar